Tuesday 18 March 2014

Underground sangat ke beliau dan labelnya?????


 

                                                                         

Underground sangat ke beliau dan labelnya??? sehinga tidak tahu membezakan Glam Rock dan Underground band. gua bukan nak kutuk band suffercation tapi label ni terlalu mengagongkan band ini, sedangkan kita sedia maklum di akhir career band ini menceburkan diri ke dalam bidang Commercial, sedikit info yang gua cari , dan semestinya korang semua pun tahu, "  Somewhere in 1998-2000 Suffercation changed into a heavy metal/hard rock/radio-friendly band in order to get commercial success they released two albums with the mentioned concept "Pendekar" & "Realiti Karisma Abadi", they got a lot of critics from the local mainstream and underground scene and that they decided to changed the name of the band to Tuah, with the moniker Tuah they managed to release another album, not long later the band disbanded and kept to silent. Suffercation was then revived in 2007 with their old Death Metal concept of the early 90's. " apa cerita kene kritik sekarang nak main Death Metal balik ke???? persolaannya kepada label yang mengaku Underground ni, gua rasa lu gila Glam la... mane perginya support Mailing Distro? dah penat tulis surat ke??? wah dah ade website la.. Gempak Siot !! , Kate F**K Glam Rock, ke lu memang Glam Rock, gua tahu la lu peminat Van Halen. 

Haa.. ni lagi 1 band.. Rator ape yang gua tau band ini Cover song dorg S.Y.J.. band Glam Rock
Rator bersama lee space
Malaysia..  salah seorang line up mereka pun menceburkan diri di bidang commercial , ape yang bagus sangat pasal band ni?? sehingga label Afterlife mereleasekan semula demo band ini.Afterlife Productions honoring our one and only extreme ancient Malaysian Black/Death Metal cult - RATOR!, setelah 25 tahun baru nak di keluarkan. kalau rasa band ni terlalu bagus , kenapa dari dulu taknak keluarkan?? gua rasa label ni follow trend la kan..  release band underrated untuk mendapatkan keuntungan yang lebih, sedangkan nama band Rator dah dikenali sejak tahun 90an lagi, bagi gua muzik Rator ni lingtang pukang bunyinya, itu sebab tak ade label dan mat saleh kat luar tu yg berminat nak releasekan Demo ni semula.. haha, masa Demo ni release taukeh Label ni pun baru nak ambik UPSR kot.. so lu tak payah poyo sangatlakan lu tau
Cinta Sakti Untuk Afterlife Production
semua pasal band ni... lu releasekan Rator kira lu Otai lah?? tak boleh trade dan beli dari sekeping 7ep ni.what the fuck?woi! label yang releasekan band2 besar kat oversea pun tak buat macam ni lah hahaha malah boleh dibeli secara w/sale.kepada sapa2 yg nak beli barang2 keluaran label true glam ni sila menulis surat dan sertakan senarai nama ahli keluarga anda,number pendaftaran kereta anda,salinan ic dan gambar paling ganas anda utk koleksi taukeh label ni.    



Gua pun malas la nak cerita lagi la kan , pasal Label True Glam ni, sehingga menemuramah
Lagenda Punisher , Rosdan , sedia maklum la Rosdan yang kita kenali sebagai Rosdan Bloodshed, Bloodshed ni band ape?? dan 1 lagi kumpulan D'zai dan katanya band Heavy Metal. sedia maklum band ini kita ketahui adalah Kumpulan Desire yang mengangkat namanya dengan album sumpitan senja. dan lebih di kenali band Rock Kapak. kalau ada Otai2 ni baca article gua , gua tak nak menuduh lu la, dan memburukkan lu la.. gua respect sama lu , tapi article ni untuk Taukeh Afterlife Productions. persoalanya di sini kenapa taukeh true glam ni mengutuk band2 baru ug dimalaysia yang memperjuangkan muzik?kenapa band2 lama yang menukar arah muzik mereka tidak dipertikaikan???malah di agongkan :)  


Nice Sunglasses
 Kepada peminat2 Afterlife Production sila dapatkan barang2 rare dari beliau dan tk perlu susah2 untuk menulis surat lagi, di sini saya sertakan websitenya sekali click je kat logo ni.

http://www.afterlifeprod.com/


No comments:

Post a Comment